Новини кафедри маркетингу

Новини кафедри маркетингу (54)

Перше місце здобула Соболєва Аліна, здобувачка четвертого курсу кафедри маркетингу освітньо-професійної програми «Електронний маркетинг» у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу, фінал якого відбувся 26 квітня у Державному університеті інтелектуальних технологій і зв’язку міста Одеса.

Представники ФЕБА та кафедри маркетингу провели низку зустрічей в ліцеях міста Бориспіль.

21 березня викладачі кафедри маркетингу представили Національний авіаційний університет на Всеукраїнській науково-практичній конференції «Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності», що організована та проведена Львівським національним університетом імені Івана Франка, де виступили співорганізаторами.

З 5 лютого по 3 березня 2024 року у аспірантів 2 року навчання за спеціальністю 075 «Маркетинг» відбулась фахова науково-педагогічна практика. Керівниками практиками були наукові керівники аспірантів – професор Князєва Т.В., професор Полоус О.В., доцент Михальченко І.Г та доцент Командровська В.Є. Здобувачі вищої освіти за третім освітньо-науковим рівнем (доктор філософії) відвідали лекційні та практичні заняття провідних викладачів кафедри маркетингу, провели власні заняття для здобувачів першого та другого рівнів навчання з різних дисциплін: «Маркетинг», «Соціально-відповідальний маркетинг», «Маркетинг розподілу», «Маркетинг послуг», «Поведінка споживача» та ін., розробили методичні матеріали до занять та опрацювали навчальні матеріали щодо методики викладання у вищій школі. На засіданні кафедри 7 березня прийнято рішення про успішне проходження фахової науково-педагогічної практики аспірантами кафедри маркетингу ФЕБА НАУ

14 березня 2024 року на кафедрі маркетингу за графіком навчального процесу в аспірантурі НАУ відбулась атестація аспірантів, що навчаються на освітньо-науковій програмі «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг». 13 здобувачів вищої освіти за третім освітньо-науковим рівнем (доктор філософії) з 1 по 4 рік навчання представили свої наукові здобутки та успішно пройшли піврічну, ще 6 – річну атестацію, що підтвердило виконання індивідуального плану кожного аспіранта. Варто наголосити, що індивідуальний план наукової роботи є обов'язковим до виконання здобувачем вищої освіти і використовується для оцінювання успішності запланованої наукової роботи.

#маркетологинау

Ми горді поділитися успіхом нашого талановитого аспіранта, генерального директора Awery Aviation Software Віталія Смілянця, який 14 березня 2024 року взяв участь у Всесвітньому симпозіумі по вантажним перевезенням IATA у Гонконзі (Китай). Під час конференції Віталій представив доповідь на тему «Впровадження Штучного Інтелекту для покращення процесів вантажних перевезень».

У своїй презентації Віталій звернув увагу аудиторії на потенціал Штучного Інтелекту у вантажних перевезеннях та його можливості оптимізувати різні аспекти цієї галузі, зокрема, управління логістикою, прогнозування попиту, виявлення ризиків та багато іншого.

Виступ Віталія викликав великий інтерес серед учасників конференції та отримав позитивні відгуки від фахівців у сфері вантажних перевезень. Його робота відкриває нові можливості для вдосконалення цієї ключової галузі, і ми пишаємося тим, що наші здобувачі активно сприяють інноваціям у світі та гідно представляють університете на міжнародній арені.

Вдячні науковому керівнику Анні Шевченко за наставництво, підтримку та розвиток наукових навичок, що стали важливими факторами у досягненні цього вражаючого результату.

Бажаємо Віталію подальших успіхів у його дослідницькій та професійній діяльності, і віримо, що його внесок у розвиток вантажних перевезень буде продовжувати збагачувати цю галузь в майбутньому.

7 березня на кафедрі маркетингу відбулася урочиста зустріч присвячена вшануванню Дня Державного гімну України. Здобувачі мали можливість зануритися до витоків того, чому саме 10 березня, згадавши 1865 р. та публічне виконання цієї патріотичної пісні у Перемишлі на заключний концертний номер перших у Галичині світських “вечерниць в пам’ять Тараса Шевченка”.

22 лютого 2024 року доцентом кафедри маркетингу Борисенко Оленою Сергіївною було проведено лекцію для здобувачів всіх курсів, присвячену Дню Державного герба України.

15 лютого 2024 року відбулася двостороння зустріч представників Факультету економіки та бізнес-адмістрування та ВШТІП Академії Прикладних Наук (м. Познань, Республіка Польща).

21 листопада 2023 року кафедра маркетингу ФЕБА організувала захід-екскурс «День Гідності та Свободи». Модератор заходу проф. Ороховська Л.А. занурила здобувачів в атмосферу Майдану 2004 року, який став символом Свободи та в події Революції листопада 2013 – лютого 2014 рр., яка є символом Гідності. Ці події стали  надзвичайно важким іспитом для України, для становлення українського народу як історичного, який усвідомив, що сенс розвитку історії – в утвердженні Свободи. У ході протистояння з владою, яка нехтувала волевиявленням людей, українці продемонстрували своє прагнення до свободи, постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів України та її європейського вибору.